Для кого цей курс?
- Дитячі психологи, психологи-консультанти дітей та батьків;
- Педагоги-психологи, методисти та вихователі, вчителі, т’ютори, тренери;
- Логопеди та дефектологи;
- Соціальні працівники, які допомогають сім’ям та дітям;
- Батьки, які зацікавлені в повноцінному розвитку своїх дітей.
Курс складається з 13-ти дводенних
навчально-терапевтичних семінарів
Онлайн-курс відбувається в живому спілкуванні тренера з групою в Zoom
Для бронювання місця в групі і для запису на курс
Надішліть нам заявку в Telegram
Вартість одного семінара: 2 800 гривень для всіх пакетів участі
Онлайн участь в семінарах обов'язкова —
записи та сертифікат видається тільки тим, хто відвідував семінари
Програма курсу:
1
Діагностика дитини та сім'ї, початок практики
- Психологічна діагностика дитини та її сім’ї. Підбір діагностики під запит батьків та симптом дитини
- Теорія потреб. Симптом як порушення задоволення потреб
- Підготовка психологічного портрета дитини
- Формування практики дитячого психолога: особливості кабінету, структура терапевтичної сессії, різновиди терапевтичних сесій
- Особливості та цінності терапевтичного процесу
2
Особливості психологічної роботи з батьками
- Структура зустрічі з батьками
- Робота з почуттями батьків та психолога протягом сесії
- Типи складних батьків, та особливості роботи з ними
- “Скринька” способів переконання батьків
- Вплив сімейної системи на симптом дитини
- Індивідуальні рекомендації та їх виконання батьками
- Мотивація батьків працювати з дитячим психологом
3
Особливості психокоррекційної та психотерапевтичної роботи
- Схема психокорекційної та психотерапевтичної роботи з дитиною
- Етапи психокоррекційної та психотерапевтичної роботи. Особливості роботи на кожному етапі
- Захисні механізми психіки дитини та способи зриву контакту в гештальт терапії (злиття, інтроекція, проекція, ретрофлексія)
- Схема аналізу симптому
- Контакт та його форми. Етапи встановлення контакту та відносин довіри з дитиною
4
Психотерапевтичні навички роботи з дітьми та батьками
- Гештальт терапія та ігрова терапія, як основні методи роботи гуманістичного психотерапевта
- Феноменологічний підхід в дитячій психотерапії. Феномени проявів дитини
- Прив’язаність, як ключове поняття в дитячій психології. Формування навичок терапевтичної гри з дитиною
- Допоміжні методи: казкотерапія, пісочна психотерапія, арт-терапія, метафоричні асоціативні карти; матеріали: глина, тісто, листівки, журнали і інші матеріали для психотерапевтичних поробок
5
Особливості психотерапевтичної роботи зі складними симптомами
- Що таке тривога. Її прояви в різному віці, діагностика. Психологічні та фізіологічні причини винекнення тривоги. Етапи корекційної та психотерапевтичної роботи з тривожними дітьми та їх батьками. ОКР та панічні розлади у дітей
- Агресивні діти. Види агресивної поведінки. Агресія як емоція, агресія як симптом. Причини: психологічні, емоційні, фізичні. Методи гештальт терапії та ігрової дитячої терапії в психотерапевтичній роботі з агресивними дітьми. методики саморегуляції та самозаспоконня
- Замкнуті діти. Види замнутості, межа між замкнутістю та аутичністю. Напрямки психологічної роботи та консультативна робота з батьками
- Психосоматичні симптоми і роботі з ними за допомогою методів гештальт-терапії та ігрової терапії.
6
Особливості психологічної роботи з дітьми різного віку
- Психологічний супровід дітей від 0 до 6 років. Види психологічної допомоги, структура роботи з дошкільнятами, особливості віку та методів психокоррекції та психотерапії. Консультування батьків по кризам 1, 3, 6 років.
Особисті консультування за темами: годування грудьми, горщик, самобслуговування, саморегуляція агресії, адаптація до дитячого садка. - Особливості психологічної роботи з молодшими школярами. Психологічна підготовка дитини і батьків до школи. Психологічні, фізіологічні та емоційні критерії готовності / неготовності дитини до школи. Слабка успішність в першому класі: причини, способи корекції. Особливості консультування батьків першокласника.
Шкільна дезадаптація: причини, способи корекції. Від чого залежить успішність дитини в школі? Причини небажання вчитися. Способи корекції. Низька успішність та соціалізація, як ознака стресу. Ефективні методи і методики роботи з дітьми від 7 до 11. Методи роботи, які найбільше люблять діти. - Психологічна робота з підлітками. Особливості підліткового віку. Підліткова криза і її прояви. Визначення мотивації і глибинних запитів підлітка. Соціалізація підлітка: групи, колективи, об’єднання. Особливості підліткових симптомів. Консультативна робота з батьками підлітків
7
Додаткові теми
- Психологічна робота з різними видами втрат. Розлучення, смерть, хвороби. Модель Кюблер-Росс “5 етапів переживання горя і втрати” в контексті психологічної роботи з дітьми різного віку.
Психологічна робота з дітьми на кожному етапі проживання втрати. Рекомендації оточуючим. Підготовка дитини і батьків / дорослих до бесіди про втрату - Особливості психологічної групової роботи з дітьми: дошкільнята 4-7 років; молодші школярі 7-10 років; молодші підлітки 10-13 років; підліткі 13-16 років. Клас як група. Внутрішньогруппова динаміка. Діти-лідери, діти-вигнанець, групування, булінг
8
Аналіз довгострокової психологічної роботи з дитиною та її батьками
- Запит, результати діагностики, рекомендації батькам на кожному етапі
- Аналіз емоційного стану і поведінки дитини в психологічній роботі
- Завершення роботи з дитиною та сім’єю. Структура завершення.
Формат навчання
- Основний блок: 13 циклів по 2 дні (частота циклів — один на місяць);
- 2-й блок “Спеціалізація”: 4-6 циклів (частота — один на 2 місяці)
- Заняття: понеділок та вівторок з 10.00 до 18.00;
- Оплата по циклам. При оплаті всього блоку — знижка 10%.
Всі учасники стають членами закритої групи, де можна ставити питання тренерам в процесі та після навчання.
Вартість одного циклу навчання: 2 800 гривень
Відгуки наших студентів
Поширені питання
Дивіться наші відповіді на запитання, які нам ставлять найчастіше:
Що б навчатися на курсі, профільної вищої освіти не потрібно, але Вам доведеться багато читати, і пройти курс пропедевтики по загальній та віковій психології. Для того що б отримати сертифікат і офіційно працювати, вища освіта обов’язкова: психологічна, медична, педагогічна або соціальна.
Ви отримаєте 2 сертифікати:
1) Сертифікат Київського Гештальт Університету;
2) Сертифікат Школи гуманістичної дитячої психології та психотерапії HUMANITY
1. Основний метод — гештальт-терапія: принципи, теорії та особливості роботи з дітьми та батьками;
2. Сучасні психоаналітичні теорії розвитку дітей;
3. Ігрова психотерапія.
Ви будете вивчати методи і особливості роботи з різними матеріалами: пісок, глина, фарби, підручні матеріали; колажі, листівки. Також ви освоїте методи з різних психологічних підходів: казкотерапія, пісочна терапія, робота з тілом, робота з символами, проектні методики, особливості роботи з почуттями.
У семінарах є 3 частини: теорія, практика і супервізії.
1. Теорія обов’язково підкріплюється прикладами з психотерапевтичної практики ведучого або колег;
2. Всі методи і методики які ми даємо “перевірені роками на дітях”. Ви їх випробовуєте на собі в групі, для того що б бачити всі нюанси методик і ефект, який вони дають вам і іншим людям.
3. Найбільш фективно є вчитися через власні супервізії, на яких ми аналізуємо та досліджуємо ваші кроки в роботі з клієнтами.
Психологічне консультування + Психотерапія + Спеціалізація в гештальт терапії.
Складається з:
> Базової програми (1 ступінь): “Основи психотерапії та консультування дітей, підлітків, батьків” — 14 семінарів
> Спеціалізацій (2 ступінь): “Навчання дитячій психотерапії в гуманістичному підході” — серії спеціалізованих семінарів на вибір.
Просто залиште заявку, скориставшись телеграм-каналом. Ми обов’язково сконтактуємо з вами і домовимся про вашу участь у навчальній групі.
Для бронювання місця в групі і для запису на курс
Надішліть нам заявку в Telegram
Контакти
місто Київ,
вул. Костянтинівська 46/52