Для кого цей курс?

  • Дитячі психологи, психологи-консультанти дітей та батьків;

  • Педагоги-психологи, методисти та вихователі, вчителі, т’ютори, тренери;

  • Логопеди та дефектологи;

  • Соціальні працівники, які допомогають сім’ям та дітям;

  • Батьки, які зацікавлені в повноцінному розвитку своїх дітей.

Курс складається з 13-ти дводенних
навчально-терапевтичних семінарів

Вартість одного семінара: 2 800 гривень

Для бронювання місця в групі і для запису на курс

Надішліть нам заявку в Telegram

Програма курсу:

1

Діагностика дитини та сім'ї, початок практики

  • Психологічна діагностика дитини та її сім’ї. Підбір діагностики під запит батьків та симптом дитини
  • Теорія потреб. Симптом як порушення задоволення потреб
  • Підготовка психологічного портрета дитини
  • Формування практики дитячого психолога: особливості кабінету, структура терапевтичної сессії, різновиди терапевтичних сесій
  • Особливості та цінності терапевтичного процесу

2

Особливості психологічної роботи з батьками

  • Структура зустрічі з батьками
  • Робота з почуттями батьків та психолога протягом сесії
  • Типи складних батьків, та особливості роботи з ними
  • “Скринька” способів переконання батьків
  • Вплив сімейної системи на симптом дитини
  • Індивідуальні рекомендації та їх виконання батьками
  • Мотивація батьків працювати з дитячим психологом

3

Особливості психокоррекційної та психотерапевтичної роботи

  • Схема психокорекційної та психотерапевтичної роботи з дитиною
  • Етапи психокоррекційної та психотерапевтичної роботи. Особливості роботи на кожному етапі
  • Захисні механізми психіки дитини та способи зриву контакту в гештальт терапії (злиття, інтроекція, проекція, ретрофлексія)
  • Схема аналізу симптому
  • Контакт та його форми. Етапи встановлення контакту та відносин довіри з дитиною

4

Психотерапевтичні навички роботи з дітьми та батьками

  • Гештальт терапія та ігрова терапія, як основні методи роботи гуманістичного психотерапевта
  • Феноменологічний підхід в дитячій психотерапії. Феномени проявів дитини
  • Прив’язаність, як ключове поняття в дитячій психології. Формування навичок терапевтичної гри з дитиною
  • Допоміжні методи: казкотерапія, пісочна психотерапія, арт-терапія, метафоричні асоціативні карти; матеріали: глина, тісто, листівки, журнали і інші матеріали для психотерапевтичних поробок

5

Особливості психотерапевтичної роботи зі складними симптомами

  • Що таке тривога. Її прояви в різному віці, діагностика. Психологічні та фізіологічні причини винекнення тривоги. Етапи корекційної та психотерапевтичної роботи з тривожними дітьми та їх батьками. ОКР та панічні розлади у дітей
  • Агресивні діти. Види агресивної поведінки. Агресія як емоція, агресія як симптом. Причини: психологічні, емоційні, фізичні. Методи гештальт терапії та ігрової дитячої терапії в психотерапевтичній роботі з агресивними дітьми. методики саморегуляції та самозаспоконня
  • Замкнуті діти. Види замнутості, межа між замкнутістю та аутичністю. Напрямки психологічної роботи та консультативна робота з батьками
  • Психосоматичні симптоми і роботі з ними за допомогою методів гештальт-терапії та ігрової терапії.

6

Особливості психологічної роботи з дітьми різного віку

  • Психологічний супровід дітей від 0 до 6 років. Види психологічної допомоги, структура роботи з дошкільнятами, особливості віку та методів психокоррекції та психотерапії. Консультування батьків по кризам 1, 3, 6 років.
    Особисті консультування за темами: годування грудьми, горщик, самобслуговування, саморегуляція агресії, адаптація до дитячого садка.
  • Особливості психологічної роботи з молодшими школярами. Психологічна підготовка дитини і батьків до школи. Психологічні, фізіологічні та емоційні критерії готовності / неготовності дитини до школи. Слабка успішність в першому класі: причини, способи корекції. Особливості консультування батьків першокласника.
    Шкільна дезадаптація: причини, способи корекції. Від чого залежить успішність дитини в школі? Причини небажання вчитися. Способи корекції. Низька успішність та соціалізація, як ознака стресу. Ефективні методи і методики роботи з дітьми від 7 до 11. Методи роботи, які найбільше люблять діти.
  • Психологічна робота з підлітками. Особливості підліткового віку. Підліткова криза і її прояви. Визначення мотивації і глибинних запитів підлітка. Соціалізація підлітка: групи, колективи, об’єднання. Особливості підліткових симптомів. Консультативна робота з батьками підлітків

7

Додаткові теми

  • Психологічна робота з різними видами втрат. Розлучення, смерть, хвороби. Модель Кюблер-Росс “5 етапів переживання горя і втрати” в контексті психологічної роботи з дітьми різного віку.
    Психологічна робота з дітьми на кожному етапі проживання втрати. Рекомендації оточуючим. Підготовка дитини і батьків / дорослих до бесіди про втрату
  • Особливості психологічної групової роботи з дітьми: дошкільнята 4-7 років; молодші школярі 7-10 років; молодші підлітки 10-13 років; підліткі 13-16 років. Клас як група. Внутрішньогруппова динаміка. Діти-лідери, діти-вигнанець, групування, булінг

8

Аналіз довгострокової психологічної роботи з дитиною та її батьками

  • Запит, результати діагностики, рекомендації батькам на кожному етапі
  • Аналіз емоційного стану і поведінки дитини в психологічній роботі
  • Завершення роботи з дитиною та сім’єю. Структура завершення.

Формат навчання

  • Основний блок: 14 циклів по 2 дні (частота циклів — один на місяць);
  • 2-й блок “Спеціалізація”: 4-6 циклів (частота — один на 2 місяці)
  • Група буднього дня: понеділок, вівторок з 10.00 до 17.00
    Група вихідного дня: субота, неділя з 10.00 до 17.00
  • Оплата по циклам. При оплаті всього блоку — знижка 10%.

Всі учасники стають членами закритої групи, де можна ставити питання тренерам в процесі та після навчання.

Вартість одного циклу навчання: 2 800 гривень

Відгуки наших студентів

Бомба-ракета – ось чим став для мене цей курс. Я зрозуміла підходи до батьків, навчилася бачити і чути дитину. Все тому, що курс проходив в комфортному темпі, під керівництвом досвідчених вчителів, з розумною кількістю структурованої інформації, до якої повертаюся знову і знову. Радію, що можу транслювати дітям і батькам цінності, отримані на курсі.
Для мене найцінніше в цьому курсі є люди, які створювали программу, наповнюючи її власним професійним досвідом, почуттями, експертизою, яскравим прикладами з практики та "фішечками" роботи з різними запитами. Люди, які зібрались в нашій групі і створили коло довіри, атмосферу розуміння і стали частиною мого професійного шляху.
З теплотою згадую кожну нашу зустріч, де було багато важливого для мене як мами і для моєї ідентичності як дитячого психолога-консультанта. Всі заняття проходили в переплетенні гри і усвідомлення, конспекту і практики. І почавши роботу з дітьми, ще більше ціную і з задоволенням інтегрую отриманий досвід і знання. Дякую за справжню зустріч і віру в кожного!
Досвід, яким ділилася моя тренерка, випадки і приклади з практики — все це хочеться досі вбирати кожною клітинкою мого мозку. Я вдячна атмосфері безпеки, надійності та підтримки, яка була в групі. Для мене навчання в проекті — це місце і люди, де змінювалося моє життя, світогляд і я сама. Ще раз величезне спасибі. Ціную🙏❤і захоплююся.

Поширені питання

Дивіться наші відповіді на запитання, які нам ставлять найчастіше:

Що б навчатися на курсі, профільної вищої освіти не потрібно, але Вам доведеться багато читати, і пройти курс пропедевтики по загальній та віковій психології. Для того що б отримати сертифікат і офіційно працювати, вища освіта обов’язкова: психологічна, медична, педагогічна або соціальна.

Ви отримаєте 2 сертифікати:
1) Сертифікат Київського Гештальт Університету;
2) Сертифікат Школи гуманістичної дитячої психології та психотерапії HUMANITY

1. Основний метод —  гештальт-терапія: принципи, теорії та особливості роботи з дітьми та батьками;
2. Сучасні психоаналітичні теорії розвитку дітей;
3. Ігрова психотерапія.
Ви будете вивчати методи і особливості роботи з різними матеріалами: пісок, глина, фарби, підручні матеріали; колажі, листівки. Також ви освоїте методи з різних психологічних підходів: казкотерапія, пісочна терапія, робота з тілом, робота з символами, проектні методики, особливості роботи з почуттями.

У семінарах є 3 частини: теорія, практика і супервізії.
1. Теорія обов’язково підкріплюється прикладами з психотерапевтичної практики ведучого або колег;
2. Всі методи і методики які ми даємо “перевірені роками на дітях”. Ви їх випробовуєте на собі в групі, для того що б бачити всі нюанси методик і ефект, який вони дають вам і іншим людям.
3. Найбільш фективно є  вчитися через власні супервізії, на яких ми аналізуємо та досліджуємо ваші кроки в роботі з клієнтами.

Психологічне консультування + Психотерапія + Спеціалізація в гештальт терапії.
Складається з:
> Базової програми (1 ступінь): “Основи психотерапії та консультування дітей, підлітків, батьків” — 14 семінарів
> Спеціалізацій (2 ступінь): “Навчання дитячій психотерапії в гуманістичному підході” — серії спеціалізованих семінарів на вибір.

Просто залиште заявку, скориставшись телеграм-каналом. Ми обов’язково сконтактуємо з вами і домовимся про вашу участь у навчальній групі.

Для бронювання місця в групі і для запису на курс

Надішліть нам заявку в Telegram

Контакти

Адреса

місто Київ,
вул. Костянтинівська 46/52

Телефон
Соцмережі